OWNER (^^,)

OWNER (^^,)
bersama anda GIRL

Thursday, November 6, 2008

Takda Adab Btol Ticketer LRT SENTUL

assalamualaikum & slamat pagi...
wah...arini igt mlas nk dtg kja,tp bila di pk2,xda sbb aku nk EL..hehehe~~tggjwb pny psl,malas2 pon mlas la..citer sal pg ni,aku cm biasa la...dgn my bes pwen sheera..rutin kitaowg,bgn pg gosok gg,x sarap,jln kaki g transit LRT SENTUL n jln 1km smpai opis..hah...pg ni agk kurg baik sket,aku soh sheera bli tket ke bndaraya utk 2 org..tp mengOng pnya ticketer (btol ke gelaran ni?hahaha~~)ada ka dia bg tiket pegi balik...hurm..pastu bila aku ckp yg tiket tuh silap dia trus tunding jari kitaowg(mcm la lawa sgt..hihih)..mcm hampeh..x g kursus prkdmatan plggn gamaknya..mcm ni la sikap org mlyu kita..mcm aku jgk(tp x trok cm ticketer ni)...blajar la mghormati org lain..sbutan dia pun x btol...ada ke pgil "dia" kt customer..gila...bg organisasi2 yg mnjlnkan perkhidmtan aku sarankan la spy cari org yg btl2 bkelayakan utk pastikan servce tuh memuaskan ati customer..seb baik la ticketer tu pkai tdung,lau x da lama aku tarik tinga dia bg pnjang smpai lutut..hahahah~~ pg2 da rosakkan mOod aku yg mmg moody ni...wat kwn2,JGN TAKOT MENYUARAKAN KETIDAKPUASAN ATI ANDA PADA SESUATU SERVICE..sbb kalo dibiarkan makin terok...pd organisasi tertentu,padahnya bkn pd ticketer tuh,tp pd perkhidmatan korg la..x psl2 ja nnt org sggup jln kaki ke bndaraya smta2 tanak guna service LRT SENTUL..ha...sapa nk jwb...wakakakaka~!!!!! zassss~!

2 comments:

tepet said...

memang perangai orang melayu... silap orang dia nampak.. salah sendiri?.... no komen.....daaaaa

tiada yang sempurna......sayang...

Antusabun said...

Dia gelabah kot. Baru 1st day kerja. Korang plak pagi muka cam singa..hehehe... Salam perkenalan