OWNER (^^,)

OWNER (^^,)
bersama anda GIRL

Wednesday, November 5, 2008

~~ Jujurkah kita dengan CINTA~~

CINTA???
Slaloo aku gagal dlm cinta~ Salah aku? yep! mmg salah aku...bila PK xda apa2 pun yg akan kekal lam dunia sementara ni..kita pon akan mati 1 ari nnt..tp itu mati...ini berkaitan HATI...hati x kan pernah mati..aku pernah gagal bercinta..cinta pertama alasan dia dah ada pggnti aku..hehehe...cinta kedua: alasan aku curang...hahaha...cinta ketiga: aku yg beralasan sbb aku dah tak dpt menyintai dia..knp?? sbb aku da TAWAR HATI..Y aku tawar hati?? Sbb lelaki bila dah memiliki kita, dia bukan seperti mula2 berkehendakkan kita..makin jauh..then,aku dituduh sbg wanita murahan..murahan kah aku?? hekhek~~ terpulanglah...sbb tu aku benci dgn sikap LELAKI..wahai girl-girl, pernahkah anda terfikir,mula2 sorg lelaki yg hendak memiliki anda? Apakah janji2 mereka??indah kan...hahaha...usahlah terpedaya...aku bukanlah seorang ANTI LELAKI..cuma aku x ingin lelaki menganggap mudah akan CINTA..tak perlu OBSES dgn cinta...ckup hnya menyayangi pasangan dan berhajat untuk menjadikan psangan sbg teman sehidup smati..x perlu madah romantis...POYO~ sorg lelaki yg baik dan ikhlas tak akan pernah mempertikaikan erti cinta psgn nya...wanita juga begitu..x perlulah terlaloo OBSES dgn psangan anda...SAYANGilah mereka seikhlasnya...bagi yang pernah dikecewakan, BANGUNLAH..jgn jadikan diri anda hamba atas kkecewaan itu...takda makna..jadilah seseorang yg tahu menghargai diri..anda masih punyai keluarga,teman dan rakan2..CINTA ?biarkan ia pergi...

3 comments:

tepet said...

erk sedari.. cinta ke 4.. budak pengkid tu tak cita ke? pengkid ppuan bukan lelaki.. kenapa gagal juga? jadi dalam 10juta orang dalam dunia mungkin hang sorang je malang.. tapi malang kerana salah siapa? salahkan lelaki? atau anda yang sebenarnya POYO? atau anda seorg yg PEMILIH...nak yang hensem je

Anonymous said...

Missy...tiba2 jer aku rasa terharu...aku ingat dalam dunia ni aku je yang bermasalah dalam hal cinta...rupa2nya tidak...betul cakap kau tu kita ni tak boleh menyerah dengan kekecewaan. kalau kita rasa kita ni tak bernasib baik. ramai lagi kat luar sana yang ntah nasibnya lebih buruk dari kita...gara2 cinta...

buat encik tepet,
yang pegi melalut bab pengkid tu apa hal? pengkid is pengkid...pengkid tu kan perempuan tak normal mana sama dengan kitaorg yg normal ni. Cik Missy tak malang tetapi cinta lelaki yang membuat Cik Missy dan perempuan normal seperti saya ni menjadi malang...bukannya kami yang poyo lelaki yang poyo...kadang2 kami harus jadi pemilih...kami tak pandang yg hensem ja...cukuplah sedap mata memandang...kalau hensem tapi poyo buat apa? hampeh!! sebab tu kena pilih...

“Hanya yang mengalami akan mengerti…dan hanya yang mengerti akan memahami…”

Ried said...

cinta pertama alasan dia dah ada pggnti aku..hehehe...<<< pasti ke sbb ni?